Friday, October 2, 2009

چه می کنه اين باباش

باباش بياد بغلش کنه!!
اينو مرواريد می گه و همين جمله آنچنان احساسات پدرانه منو به غليان در مياره که سر از پا نمی شناسم و می دوم تا پسرم رو بغل کنم.
باباش بياد قطره اش رو بياره نيما بخوره
باباش بياد کالسکه رو آماده کنه نيما بره هواخوری
باباش بياد رختخوابش رو پهن کنه نيما لالا کنه
باباش بياد...
همه اينها خوبه و به آدم انرژی می ده و لذت کاری رو که می کنم چند برابر می کنه امّا...
امّاش اينجاست که گاهی احساس می کنم داره با همين "باباش بياد" از احساسات پاک و پدرانه من استفاده و يا به تعبيری سوء استفاده می شه:
باباش بياد ظرف ها رو بشوره!
باباش بياد آشغال ها رو بگذاره دم در!!
باباش زودتر پول بياره تا مامانش بره چکمه بخره!!!
و خيلی موارد ديگه که اصولا ربطی به مسائل پدر پسری نداره اما با هدف گرفتن احساسات پدرانه من با دو فوريت تصويب و اجرا می شه.
پانوشت:نامرده هر کسی که آدرس اين وبلاگ رو به مرواريد راپورت بده

7 comments:

  1. کامنت قبلیم که ثبت نشد!!!
    این یکی ان شاالله ثبت بشه :)

    ببین رو من حساب نکن!
    حتی اینی که گفتی طرف نامرده، باعث نمیشه حس مهرداد دوستی من غلیان کنه و به مرواید چیزی نگم ;)

    ReplyDelete
  2. خدا به دادت برسه! اگر میخوای مروارید چیزی نفهمه باید حواست باشه هیچ خانومی این طرفا پیداش نشه! از " اتحاد بین المللی و بی قید و شرط نسوان " تا به حال چیزی به گوش تو خورده یا نه!؟
    :D

    ReplyDelete
  3. باباش مبارک باشه

    خیلی تبریک

    ReplyDelete
  4. مسعود دوست کروJanuary 13, 2010 at 3:00 PM

    آقا چه قلم خوبی داری شما

    ReplyDelete
  5. غزل اون یکی دوست کروJanuary 27, 2010 at 3:56 AM

    بابا شدن این چیزام داره دیگه

    شوما به روی خودت نیار و به وظایف پدرانه ت همچنان ادامه بده

    ReplyDelete
  6. خدا بهتون ببخشه...زیبا مینویسید

    ReplyDelete